My 1st Nuffnang CPC Campaign

OSK Investment Challenge  ♥
hoyye..hoyye.. setelah seminggu mula berblogging nuffnang telah baik hati memberikan aku hasil seperti di atas.. walopun aku masih sedikit blur tentang jenis2 advertisement nie.. aku tetap teruja.. tidak perlu tanye berapa sen yg aku dpt.. :D  mmg la sedikit .. bukan sahaja sedikit.. sangat sedikit..tp aku rasa beginner mcm aku mmg selayak nya dpt jumlah sebegitu.. if x silap aku nk dapat buffered earning nuffnang yg CPM segala tue unique visitor haruslah lebih seratus.. owh..aku masih belum mampu.. pakcik google pun belum bermesra sepenuhnya lagi dgn blog ini.. referral visitor semua dr blog direktori n chat box :) tq2 semua sbb rajin blogwalking di sini ..♥♥


ha..itu die analytics blog ini yg semakin merudum.. penat weh nk blogwalking sbb pakcik google xnak crawl laju sket.. setart post entry 8 haribulan ..register ngan nuffnang 9 haribulan.. 10 baru nuff setart detect blog.. sy punya UV seminggu bersamaan dengan kurang separuh hari blogger2 otai ek..  :) .. malu ai.. k la.. nk g beli juadah berbuka.. chiow...

xoxo

XOXO

1 comment: