Nuffnang..oOOo..Nuffnang...


haha..sajer jer nk bagi gempak tajuk entry..padahal di sini sy mahu menyatakan bahawa sy masih tidak memahami satu benda pon pasal nuffnang nie.. ape ke bengap sgt diri ku ini .. adeh.. tp tidak mengapa.. baru join semalam.. banyak masa lagi nk memahami .. google pon lom datang crawl2 ke sini.. ker cara aku buat tu salah... tp tu la nak bace betul2 malas nyer la.. habes tue.. skip2 paragraph nk paham hapekebender.. xper2.. try stadi lagi... jgn memalukan diri sendiri plz.. kamu kan pelajar telekomunikasi.. budak2 hingusan pon paham xkan kamu tidak paham wahai cik_niey!! ok la.. wahai nuffnang n segala benda yg lain.. bagi diri ku masa..
x tahu kalu pah sudoh dok paham.. parrokk.. (abih tubik segala jenis slang doh nie)

otakku sudah tidak dpt berfikir secara normal.. tq blog http://mysuperkids.net .. memberi serba sedikit info yg jelas ..  jasa mu ke kenang.. nanti nk bace betul2.. sudah tidak larat...

nota kaki: terperasan blog yg cerita psl earning nuff diorg sgt laku.. seme bzbodi nak tau org dpt berapa.. termasuk la diriku ini..heheh

XOXO

4 comments:

  1. aku nih dah nak kat setahun berbelogg.
    nuff ciput ya amat! sedihh wehh. huaaa!

    ReplyDelete
  2. biase la tu..mula2 mmg pening ckit ngan nuffnang...tp actually biase2 je kot..pejam mata je..ngee

    ReplyDelete
  3. haha..tu la pasal..entry nie dibuat sbg bhan ujikaji..ternyata benar.. terus banyak view lepas release kt GB ..tp x ler sebanyak org lain(sbb x masuk search engine lg kan)..lgpon blog nie masih dlm tempoh percubaan.. ujikaji sukses sudah .. tq all..

    ReplyDelete

etc