[video] Pelajar Msia dirompak semasa rusuhan di london

 
sian budak nie..
Malaysian student, Asyraf Haziq attacked and robbed randomly in Barking,London. He was on his way to get some food for Iftar. He is now in Royal London Hospital with broken jaw, and broken tooth. He is undergoing operation soon. UMNO London on the way to visit him now. He lost his mobile phone, wallet. He is first year student from KAPLAN College - KU London

dgr cite mula2 tu dia naik beskal..
mungkin dia ingat naik basikal selamat sket kot..
tp tu la.. kat tempat org kan.. dia tgk org mesia ni kecik jer..
dlm perjalan nk g berbuka lak tu..
sian betul ..
mula2 ingat nk tolong sekali pi rembat psp..
terok betol la..
doakan operation dia berjalan lancar..
aminn..

XOXO

3 comments:

  1. biase la, duduk kt negara org len, kite ni xde erti kt diorg, kalo kne bunuh pn diorg xpnh kesah, yg penting diorg dpt ap diorg nak...

    ReplyDelete
  2. kat negara kita ni pun kes jenayah apa kurangnya siap bunuh dengan parang, bakar mayat, potong2 mayat tu etc baca metro jer memang ngeri...

    ReplyDelete
  3. mmg la..jenayah ade kt mane..tp sian pasal dia tu budak lg..br sebulan duk tempat org carik ilmu..

    ReplyDelete

etc