30 minit ustaz don

 sape x tgk mmg rugi 

aku selalu konfius rancgn ni kul berapa..
belek2 fb baru jumpa..

Isnin-Rabu, Jam 10.30mlm (Ulangan setiap Jumaat-Ahad, 4.00ptg)
okeh.. mungkin pendpt org berbeza..
tp bg aku ustaz don daniyal biyajid berjaya menarik aku utk tgk rancangn dia..
sampai habes...
cara pendekatan dia sama macam aku penah belaja
masa kecik dulu kat taski abim..
menda2 maklumat yg dah berkarat seolah-olah
bersinar semula pas dengar penjelasan dr ustaz don  nie..
zaman skarang ni banyak sgt persoalan boleh ke x boleh halal ke haram..
sampai kdg2 kita x boleh nk menilai dgn betul..
padahal nyer sejak kecik lagi kita dah diajar oleh ustaz ustazah yg berkaliber..
tp kan manusia mudah lupa..

so ayuh kita tgk rancgn ni!
btw ustaz don cam matluthfi lah cara dia ckp..
umur dia sama cam akuu.. n dah tunang .. wat! 
pasrahh..hehe
 tunang dia style owh.. i like//
ahaha

gambar pertunangan ade org letak kt link bwh ni..
try la tgk if ade lagi..

ps: blog ustaz don utk di stalk.. http://dondaniyal.blogspot.com/


XOXO

1 comment:

  1. makna betoi la blog tu ustaz yang pnya..sebelum ni dah bukak dahh..

    ReplyDelete

etc