Bunga Merah Punya OST

1 kata
sgt suka OST cerita ni

video Merah versi zulhuzaimy


Bunga Merah Punya OST - Lirik
Merah- Zulhuzaimy

Indah harumnya bungaku
merah dikelopak madu
tanya hati siapa tahu/mahu?
bila cinta diam membisu
kau bunga yang penuh durinya
ku selalu memuja

biarpun terluka diriku
namun bungaku
kekal/tetap? dihati selalu
kau bunga yang penuh durinya
ku selalu memuja
biarpun terluka diriku
namun bungaku
tetap dihati selalu

namun bungaku tetap di hati
selalu

Merah versi Izzue Islam


Bunga Merah Punya OST - Lirik
Merah

Indah harumnya bungaku
merah dikelopak madu
tanya hati siapa mahu/tahu?
bila cinta diam membisu
kau bunga yang penuh durinya
ku selalu memuja

biarpun terluka diriku
namun bungaku
tetap dihati selalu

oooo...
Tuhan tolonglah
aku pinta cuma satu nyawa

agar dapat aku sebut nama mu
oo
Tuhan tolong la aku pinta cuma satu cinta

ku sebenarnya
aku sebenarnya

rindu
ooooo

embun menitis
dijendela tanda mentari akan tiba
nun jauh disana di balik hati hiba
tiada lagi duka dan nestapa
tiada lagi gelap gelita
hanya senyum di bibir nya

terima kasih
ooo..kekanda..
buat diriku.. gembira
terima kasih semua.. buat diri ku bermakna
terima kasih..
semua

ps: main bedal je taip lirik kt atas tu..sbb x clear sound nye..hehe

Sampaikan Rindu - Oh Bulan (Izzue Islam feat. Sharifah Sakinah)




oh bulan
sampaikan rinduku
oh bintang
kirimkan cintaku

yg hilang pastikan bersatu
oh sayang
di dalam mimpimu

oh bulan sampaikan rinduku
oh bintang kirimkan cintaku
yg hilang mungkinkah bersatu
oh sayang di mana dirimu

malam ini aku sendiri
menanti dan terus menanti

malam ini aku sendiri lagi
menanti dan terus menanti

usah ditangis lagi
usah di rindu lagi
pasti kita bertemu nanti
usah ditangis lagi
usah di rindu lagi
pasti kita bertemu pasti

oloh..comeynye..^^



XOXO

BR1M 2.0 Part II : Tuntutan bagi permohonan berjaya

0 kata



sebelum ni sy pernah post pasal permohonan br1m 2.0..
so skang nk update sket la

permohonan telah berjaya..^_^

untuk yg berjaya diorg akan hantar surat terus ke rumah
if x berjaya diorg email ..

if x dek sebarang jawapan korg call la talian bebas tol seperti dlm surat pada gambar kt atas..
if nak buat semakan pun boleh call nombor tersebut.

mcm ada member2 sy ni..
kalau ikutkan gaji mmg bleh dpt sbb x keje tetap lagi..
tp permohonan x berjaya sbb diorg sambung studi part time so dah dpt baucer buku..

okeh..
........

biler permohonan dah berjaya tp x dpt hadir ke majlis penyerahan tu pun x apa..

tuntutan baucer br1m 2.0 ni boleh dibuat kat pejabat daerah berhampiran..
bawak surat n ic if ambik sendiri..
if wakilkan org leceh sket sbb nk kena bawak salinan ic etc. pastu kena isi borg kt sana..

time sy pergi tu ramai sgt org..
so baik la pergi awal2 pagi..

lepas dah dpt baucer bleh tunaikan kt 4 buah bank:
Maybank
BSN 
2 lagi x ingat..
hehe..

kat sana ada tampal senarai bank2 yg terlibat..


XOXO

etc