BR1M 2.0 Part II : Tuntutan bagi permohonan berjaya




sebelum ni sy pernah post pasal permohonan br1m 2.0..
so skang nk update sket la

permohonan telah berjaya..^_^

untuk yg berjaya diorg akan hantar surat terus ke rumah
if x berjaya diorg email ..

if x dek sebarang jawapan korg call la talian bebas tol seperti dlm surat pada gambar kt atas..
if nak buat semakan pun boleh call nombor tersebut.

mcm ada member2 sy ni..
kalau ikutkan gaji mmg bleh dpt sbb x keje tetap lagi..
tp permohonan x berjaya sbb diorg sambung studi part time so dah dpt baucer buku..

okeh..
........

biler permohonan dah berjaya tp x dpt hadir ke majlis penyerahan tu pun x apa..

tuntutan baucer br1m 2.0 ni boleh dibuat kat pejabat daerah berhampiran..
bawak surat n ic if ambik sendiri..
if wakilkan org leceh sket sbb nk kena bawak salinan ic etc. pastu kena isi borg kt sana..

time sy pergi tu ramai sgt org..
so baik la pergi awal2 pagi..

lepas dah dpt baucer bleh tunaikan kt 4 buah bank:
Maybank
BSN 
2 lagi x ingat..
hehe..

kat sana ada tampal senarai bank2 yg terlibat..


XOXO

No comments:

Post a Comment

etc