Izzue Islam dah nak kawen

tahniah Izzue Islam
yg bakal berkahwin dengan managernya awin nurin
pada 2 jun 2013.


muda lg izzue ni.. baru nk masuk 23 thn nie..
awin nurin x sure la plak umur dia berapa..
update : 31 tahun 

walaupun sbg peminat aku agak frust tp x dapat la nak menidakkan jodoh seseorg tu..
semoga berbahagia pok jue ... T_T

untung la awin .. --> ayat org jeles.. hehe

nk tgk lg gambar-gambar izzue ngan bakal isteri bleh pegi stalk instagram izzue..hehe

 ataupun keek izzue


awin nurin pun ada selalu post video izzue..


ok la.. dah nk bersara dr minat izzue beria-ria..
minat sket2 dah..hehe


izzueeeee T_T


XOXO

6 comments:

  1. same laaa kite.. heartbroken.. erm tp tahniah la.. n untungla awin.. hehe..jeles jugak...

    ReplyDelete
  2. Bertabahla wahai peminat2 izzue semua.. hihi

    ReplyDelete
  3. dah sampai jodoh dia,apa pun semoga berbahagia selamanya,aminnnn

    ReplyDelete
  4. Awin tu lbh tua dari Izzue... rasanya jauh jgk usia dorg ni, lbh kurang 5-6thn kot! sbb tu family dorg suh kawen cpt2... Untung ler Awin dpt Izzue yg ensem tu ala Johnny Depp...huhuuu frust ohhhh

    ReplyDelete
  5. memang!frust tertonggeng dan menonggeng!hewhew.tapi nak buat macam mana,dah jodoh diekan..huhu...alah,macam lah pokjuenieh sorg jeyg handsome gile!ramai lagi kot!hikhik :D

    ReplyDelete
  6. Jodoh pertemuan di tangan tuhan.. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat... usia hanyalah angka.....huhu..

    ReplyDelete

etc