Produk Kosmetik yang Mengandungi Bahan Larangan

sekarang ni telampau banyak sangat produk2 pencerahan segera..
ada tu nampak sama jer
cuma beza nama jer..
lebih2 lagi produk 3 serangkai..
sabun, krim malam,krim siang..

warna , bau dah sama..
tp yg peliknya ade produk tu dah dibatalkan oleh kkm..
tp ade yang lain yg nampak sama tu x dibatalkan pulak..

musykil gak..
kesimpulan nya.. kena pandai2 fikir sendiri la..
yang mana baik yang mana buruk..

 x nak kondem mana2 produk..
cuma nak berkongsi jer informasi..


untuk pencerahan boleh masuk link di bawah :


kalau nak tengok produk yg korang beli tu didaftarkan ke x 
boleh check kat link ni:




XOXO

No comments:

Post a Comment

etc