Perla Coffee Review

sebenarnya baru je consume Perla Coffee ni...
mula-mula agak risau sbb sy bukan jenis minum kopi..
x berapa gemar bau kopi yg kuat sampai buang air pun bau kafein tu ada..

tp disebabkan kandungan serta bahan-bahan Perla Coffee ni ada sedikit perbezaan dari kopi yang kat pasaran.. sy cuba jugak akhirnya..
keberkesanan tu susah lagi nk cakap sbb baru minum seminggu..
rasa mcm tgn makin cerah je.. hihi..
x tau la kalau perasan sorg..

sy minum Perla Coffee ni sekali sehari je sbb ada ambik supplement lain..
rasa Perla Coffee ni best rupanya... bukan yg macam sy bayangkan..
 maybe sbb kopi ni adalah kopi arabica..
geram je nk minum banyak2 kali tp bajet x cukup.. kena berjimat..
lagi satu pengasas Perla Coffee ni bgtau sebaiknya maksimum minum 2 kali sehari sahaja..

kandungan lain Perla Coffee:

Serbuk Mutiara
Glutha
Collagen
Vitamin C
Calcium
Kopi Arabica
Krimer Bukan Tenusu
Gula
Habbatussauda
Tomato
Ekstrak Betik

KEISTIMEWAAN PERLA COFFEE : 

Melembut dan menghaluskan tekstur kulit.
Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar & flawless.
Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1-2 minggu.
Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
Menjadikan kulit lebih anjal serta lembap.
Mengurangkan kedutan dan garis halus serta tanda2 penuaan awal
Mengecilkan liang pori 
Meningkatkan sistem imunisasi badan.
Mengatasi masalah jerawat dan jeragat.

update : now sy dah jual jugak sbb suka sgt minum .. dijamin ori..
https://www.facebook.com/aisybeautyshoppe
ig : aisybeautyshoppe


berhati-hati dgn yg fake..
cara nk beza yg fake dgn yg ori..
tgk post di bawah :
http://belogtiadanama.blogspot.com/2014/01/cara-membezakan-perla-dan-miracle.html


XOXO

1 comment:

etc